Het Patriarchaat BTS_2
Het Patriarchaat BTS_11

Opnames van Het Patriarchaat succesvol afgerond

27 september 2022

Na een lange pre-productie, die door het Coronavirus een nieuwe richting kreeg, is het nu echt een wrap! Wat draaidagen betreft dan, want de montage van Het Patriarchaat moet nog beginnen.

De maand september begon en eindigt voor ons met draaidagen voor Het Patriarchaat. We filmden op twee prachtige locaties: de oude bierbrouwerij De Drie Hoefijzers in Breda en Suitehotel Pincoffs in Rotterdam. Onze fotograaf Johan de Moel heeft de sfeer tijdens de draaidagen mooi weten vast te leggen. Een klein voorproefje zien jullie hier. Meer foto’s volgen snel op onze Facebook pagina.

We willen alle kanjers in onze cast en crew heel erg bedanken voor hun inzet: Loes Wouterson, Jeroen Rienks, Johann Glaubitz, Annelies Kaan, Katja van der Does, Kai Vasmel, Elles van Velzen, Michel Volwater, Lies Waterman, Dzenita Camo, Edwin Kentie, Fabio van Elswijk, Anouk Briefjes, Kees van der Knaap, Alban Riphagen, Chris Ezerman, Chantal Rebers, Caitlyn Nerkust, Johan de Moel, Ria Kooijman, Eva Kuypers, Ivo De Kler, Luna Kentie, Maurice van Bokhoven, Hendrika van Bokhoven, Iris Swarttouw, Lejla Camo, Dave Molenaar en Astrid Ramakers.

En grote dank aan fondsen en sponsoren die Het Patriarchaat mede mogelijk maken: Rotterdams Vrouwenfonds, Gemeente Rotterdam Vintage Brabant Makeoverfactory UwThuischef Suitehotel Pincoffs en Avis Film en Media.